Kundeambassadør

Blue Energy har en kundeambassadør.

Hvis en kunde ved behandling af en sag i en af vore afdelinger har fået en afgørelse, som kunden ikke er tilfreds med, kan kunden henvende sig til kundeambassadøren. Kundeambassadøren gennemgår herefter sagsforløbet og sikre, at kunden har fået en ordentlig og fair behandling.
Kunderne kan også kontakte kundeambassadøren, hvis de vil kommenterer en oplevelse de har haft ved kontakt til en af Blue Energy’s afdelinger eller har forslag til forbedring af kundebetjening eller andre forretningsgange.

Kundeambassadøren kan kontaktes via mail, brev og telefon.

Skulle du, vores hensigter til trods, som kunde eller potentiel kunde hos Blue Energy opleve, at din sagsbehandling eller kontakt med os ikke lever op til de ønskede standarder – så er det uacceptabelt og vi beder dig omgående kontakte vores kundeambassadør.

Kontakt kundeambassadøren på følgende telefonnummer og mail:

Telefon: 89 88 48 67 eller mail: da@blueenergy.dk

Bliv elkunde hos Blue Energy i dag

Bliv elkunde hos Blue Energy i dag
Bestil nu

- Fortjener vi ris eller ros? -               - Afmeld opkald her